20150118

seasonal onset

helgen är över! och vi kan inte annat än att vara supernöjda :) (syns det inte på oss?) haha! bilden är dock tagen precis efter att jag pallrat mig från mitt 200-lopp.. men vad gör man inte för kameramamman? ;) haha! nejmen, GRYM helg! min gosis hoppade 7.48 bakom plankan, och jag körde ju också bakom plankan då på 5.56. nu kan det bara bli bättre & 2015 har precis börjat!♡ till nästa tävling så flyttar vi plankan lite så får vi extra höjd i hoppen och flyger lite längre ;) men fett glada, nöjda & grymma! loveyou ♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...