20150609

15% rabatt!!!


Efter träning är det SÅHÄR viktigt att fylla på med kolhydrater! jag väljer såklart de kolhydrater som gynnar min kropp & gör att den mår bäst! NutriNicks proteinbar gör detta val enkelt! Fullproppad med proteiner & de bästa kolhydraterna. Som sagt enkelt val! In på www.nutri-nick.com & beställ hem en låda!! Skriv in "ThildaS96" så får du 15% rabatt! KAP! Vem vill inte göra kroppen glad? & dessutom få ut max av sin träning? Kom ihåg att om du glömmer kolhydraterna så ger inte träningen den effekten som den hade kunnat ge dig! #StayFitWithNutriNick


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...