20161013

day55

hallu idag så min (förhoppningsvis) sista stressiga dag för denna veckan över. Redan torsdag imorgon alla där ute! Pepps! Sov allmänt dåligt inatt & vet knappt vad det berodde på, tog iaf en Ipren när jag vaknade så allt är i balans! Efter det gick jag till gymmet i källaren, mina vader var helt konstiga så körde 10min på crosstrainern följt av foamrolling på en hantel hahahah! efter det SCONESfrulle!! Hur gott?? Till o med med mangosmak. Big love! Efter det skola, engelskan flöt snabbt följt av labb till 2! Sen hade vi träning! Åkte med Priscilla :) haha stackars henne, men men.. vi körde mav-mile! Kollade lite statistik, första veckan vi körde den hade jag 12.34! kommer ihåg att jag var helt slut då, förra gången vi sprang den, typ 2-3 veckor sen hade jag 11.51! & va såååå nöjd att jag va under 12! Idag skrev Jesper ett meddelande till mig att jag skulle slå 11.32, & gissa I DID IT, med 1 hundradel! Mosade mitt PB, så nu lyder det nya 11.31! STOLT som få att ha sänkt mitt PB på 6 veckor med 1min!

Efter det körde vi abs! Sen hade jag bokat massage, riktig idrottsmassage!!! Säger bara fyfan, lipade, svettades & skrek samtidigt som jag grimaserade, gjorde SÅ jäkla ont!!! Fyfan :( hoppas klumparna i vaderna ger med sig till imon eller åtminstonde fredag.. ajajaj!!! Kylde ner fötterna i poolen ca 10min innan kyckling & sötpotatischips väntade på mig som middag :) kvällen har bestått av plugg plugg plugg! ha det fint alla!! PUSSAR 

Hi guys! Today was my (hopefully) last day of superbusy girl. I went to school, followed by training ! Did a New PR on the mavmile!! 11.31min! So proud of myself. Then i got treatments on my calves, and it hurt so bad! I cried and was so sweaty when i was done, omg! 10minutes of PAIN! Felt like she massaged my bones..... anyway, after that some ice (by my pool) and the rest of the day has been studies and food for me! Kisses 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...