20170214

bootygainz

hi babes! I was in school from 8am to 2pm. designing classes on my schedule today. a lot of fun. i facetimed with my love for like 2,5h during the last lesson. two birds in one stone? (or what you use to say haha!) then home and time for an oatmeal before practice. we did sprints today. it was easy so me and jason did some extra work :) we also had weights as usual. it went good, did some extras even in the weight room. ate my bar on my way home, then i did a thaisoup that was SOOO HOT! omg fire warnings haha. now its time for the last studies for the test tomorrow, then sleep! I'm longing for my bed right now.. (its just 8pm....) hah KISSES 

heej vänner! idag hade jag designmåndag som vanligt. passade på att snacka med älsklingen medan jag cuttade min elefant. två flugor i en smäll, eller två fåglar med en sten?? haha är SÅ dålig på ordskämt? alltså min svenska för övrigt är sämst just nu... haha! sen hem och äta gröt innan det va dags att springa lopp. var för mesigt så jag o jason körde lite extra lopp! sen weights och sen en bar medan jag gick hem. lagade en superstark thaisoppa till kvällsmat. sen dusch och upptäckte då sjuka gainz i spegeln? haha?!! hur som helst, nu är klockan snart 8 och jag är SÅ trött!! imorgon ska jag till kiropraktorn igen, ska bli gött!! ska läsa igenom sista sidorna inför provet nu, sen blir det nog en film tills jag somnar. PUSSAR på ER! ni är underbara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...