20200806

juli update


heej babes! Hoppas allt är bra med er & att ni haft en lika grym månad som jag? 

juli har varit en av mina goaste månader detta året, trots att vädret har varit ruggigt skakigt. Har haft semester, njutit av alla lediga timmar (& har faktiskt jobbat lite ändå, precis som om jag skulle kunna va helt ur tjänst? Skulle inte tro det😂) 
Alla sommarkvällar med grymt sällskap, filmkvällar(?!), mysiga stunder och en hel del matlagning! Har även hunnit med att tävla en massor, slagit PB i min paradgren tresteg! 12.50m!! har verkligen tränat för att göra comeback i min favoritgren, men har alltid varit skador eller annat shit ivägen. Är därför SÅÅ tacksam för att jag äntligen kan göra vad jag alltid velat. 

Har faktiskt även hunnit med en supermysig trip till Öland med bästa tänkbara sällskap. Vi passade även på att träffa Mikaela & Andreas på en supermys uteservering i Färjestaden, som toppades med kaffe & glass på kajen i solnedgången, ja ni hör ju bara hur drömmigt😍 

Mitt mående är helt outstanding, lycka är mitt mellannamn nu och är så taggad på typ allt just nu! Alltså 2020 ändå, vilket år hittills trots att hela världen stängt ner massor pga Corona, & inte nog med det, vilken start på min favoritårstid! 

Just nu i skrivande stund är jag påväg till Växjö, blev väckt med kaffe 05.30 😍 och bussen rullade 06.11, mot lagSM som går i Göteborg ikväll! jag ska ställa upp i längd för mitt lag IFK Växjö. Är taggad och kroppen känns så bra efter gårdagens tonuspass på gymmet. kan bli riktigt bra om det går min väg. Är väl framme vid 08, så min tanke blir en liten shakeout innan nästa buss med laget avgår vid 10. 

Stor kram på er alla & glöm inte det viktigaste, ta hand om varandra💕 PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...