20170418

Miss Beachaddict

Har haft en riktigt dålig dag. började med att det ÖSREGNADE! och det fortsatte hela dagen. träningen blev inställd så vi sprang endast 28x50m inne i en gympahall... ingen big deal, jag tyckte det typ var som en uppvärmning (alltid hungrig på mer!) körde weights som också var low key. drog sen efter uta träningen till MAC och sprang killer intervalls, där fick benen smaka på lite syra och körde även lite extra lyft med skivstång. nöjd o glad när jag traskade hem i regnet. SERIÖST har regnat HELA dagen, inte lite heller... men nu har dom lovat 29-30 grader resten av veckan så ska inte klaga på EN regndag, (i sverige är det typ tvärtom haha, där är det sol EN dag och regnar typ 10 i rad) 

har hunnit med lite jobb ikväll och även skrivit min ''to-do'' lista för veckan! Hoppas på en bra vecka, är bara LITE SMÅTT avundsjuk på la familia som legat på stranden och haft kul idag! (oh ja, JAG älskar stränder och havet!) Ha det så fint alla! PUSSAR 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...