20170425

thanks fam

har inte riktigt prioriterat bloggen på senaste! men det har varit familjemys till max. spenderade sista natten på hilton i dallas/arlington och hade mys med massa hotellfrulle (kul att min mealplan inte sa bacon men åt det ändå haha) jag promotar en hälsosam diet/mealplan men såklart ska det alltid finnas plats och tid för att äta lite utanför gränserna, (även om resultaten tar lite längre tid, men det är ju ens egna val) hur som helst, haft superbra dagar med mina bananas här!! så mysigt att ha dem här, även om det innebar lite skolk för mig och plugg i bilen (+ skön sång som mina galningar älskar?!?!) haha, så har jag haft det superbra! man inser verkligen hur fina och värdefulla ni är. (hade nästan glömt bort lite hur kul det är att flabba sönder med hela familjen) haha vi är nog inte som en vanlig familj direkt, känns som om jag tar boss rollen och styr medan de andra tre snällt följer efter HAHA! standard. ibland har de andra åsikter, men då ser jag oftast till att övertala dem och göra det på mitt sätt ändå. Vi är nog bästa vänner med varandra alla 4 & jag är återigen SÅ tacksam för att ha Er tre som min familj. PUSSSSSSAR 

PS!! mamma ser inte ut så i verkligheten som hon gör på sista bilden hahaha! men det va den BÄSTA av de 150 stycken vi tog (stod mitt i en korsning där bilar tutade, vevade ner rutorna och kollade på oss?? men vad gör man inte för ett helt okej bra selfie ljus? som sagt, galna alla 4!) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...