salladen är verkligen min nya favvo!!
RECIPE:
• 200g salladskål (sån rund som ser ut som sallad)
• 1 äpple
• 4 msk olja (olivolja hade jag)
• 2 krm svartpeppar
• 0,5 citron (saften)
JUST DO IT:
- strimla kålen, tärna äpplet,
- blanda olja, citronsaften & svartpeppar i en skål, vänd i kål & äpple, veva runt & servera !!
**Köttade på träningen sen efter denna TOPPmiddag!! Mina abs är helt darriga... Haha lovar gott till sommaren! ;DD **
Kram på er !!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR