20131030

ONSDAGSMIDDAG

Proteinpannkaka med "rawsallad" 
salladen är verkligen min nya favvo!! 

RECIPE:
• 200g salladskål (sån rund som ser ut som sallad) 
• 1 äpple
• 4 msk olja (olivolja hade jag) 
• 2 krm svartpeppar 
• 0,5 citron (saften) 

JUST DO IT: 
- strimla kålen, tärna äpplet, 
- blanda olja, citronsaften & svartpeppar i en skål, vänd i kål & äpple, veva runt & servera !! 

**Köttade på träningen sen efter denna TOPPmiddag!! Mina abs är helt darriga... Haha lovar gott till sommaren! ;DD **

Kram på er !! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...