20200312

feelin myself (!)


hej finisar! skulle bara vilja kika in här och berätta om hur fantastiskt mitt mående är just nu och är nästan i chock själv. har inte haft några ångestliknande känslor sedan förra gången jag skrev och troligtvis beror det på allt som håller på att släppa från kroppen. KÄNNER äntligen igen mig själv i spegeln igen och KAN inte beskriva hur otroligt härligt det känns. glimten i ögat är tillbaka och går inte runt med någon tom blick. 

Resultaten märks på gymmet och har galet bra energi till det mesta. lagar mat som vanligt, jämfört med innan när jag knappt orkade bry mig om att vara noga med järntabletterna varje morgon.. 
att min livsglädje blandat med motivation till exakt allt är tillbaka känns bara så underbart. 

Har även kickat igång mitt nya upplägg nu inför sommarsäsongen och 10x100m backe kändes SJUKT enkelt och gött! utan att överdriva känns det som viktvästen släppt från både kroppen och mina axlar. har bestämt mig för att göra mitt yttersta och vara glad, tacksam och inte glömma bort att vardagslyxa! en av de mest häftiga egenskaperna som kommit tillbaka är min matlust, kan äta hur mycket som helst och att få känna hunger igen är verkligen tacksamt. 

Självklart har alla trötta dagar ibland, men WOW skulle säga att jag känner mig helt ny nu! Kram på er!

1 kommentar:

  1. You still melt my heart and my soul! But for you to realise and discover just how special you are everytime you're faced with your reflection is the greatest gift of all. Being Thilda might not always be easy. But being different, unique and powerful our own lives are our own adventures that together can change the way we see ourselves in the shadows of others into a world where everyone chases gratification and survival in a place where we don't survive. Keep strong, keep flying and I'll always be with you. ❤

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...