20150610

LIVETS DAG

alltså min student dag! En av de bästa dagarna i mitt liv. Finns ett bra uttryck för denna dag, ''livets dag''. Allt började med att tim hämtade mig vid 7, vi fixade elverk & körde runt lite innan vi kom fram till skolan, fotograferades (omg i dom hattarna alltså!) och sen var det hem till tim för champagnefrukost. vi hade så sjuuukt mycket mat & galet vad mysigt. tobbe hällde ut champagne över mig så fick stå en halvtimme och vifta med klänningen för att det skulle torka! (tackar vädret!) kan ju meddela att klänningen blir genomskinlig när den blev blöt haha! men vi fixar allt. 

Sen åkte vi till skolan igen, hade lunch där. Jag fick ta emot ett stipendium (fattade ingenting!?) för goda studieresultat i kombination med din inriktning, dvs design och produktutveckling/teknikvetenskap! riktigt roligt, förstod inte att det var mitt namn som ropades upp. & pinsammaste när jag skulle krama rektorn så åkte klänningen upp där bak, men nån måste ju stå för underhållningen haha, pinsamt värre. tur att inte rektorn såg hela rumpan iaf haha! 

Sen var det dags att åka ut, sååå mycket folk! sjukt kul & när man åkt ut så stod vi och hoppade i en hög. den känslan! Gick sen till min släkt, familj, vänner, figgare och allt det där. DÅ kom tårarna, bara sprutade, var SÅ lycklig, kunde inte ens kontrollera det, (alla bilder blev sjukt snygga....) men så fint ändå! Livets dag.

Vidare och upp på flaket! LÄTT bästa på hela dagen. hade så sjukt kul! kommer dock inte ihåg hur jag kom av flaket och vad som hände en halvtimme där efter, var nog lite borta... men man tar studenten EN gång & då är det värt att gå all in. haha busigt värre! 

Firade hemma i lägenheten och det kom massor med fina folk som uppvaktade mig! fick massor av fina presenter, bästa var såklart en tonfiskburk och kvargburkar hahaha! skämt å sido men älskar att folk känner mig så väl! :) efter paketöppning var det vidare mot förfest hos tim (igen!) sedan vidare mot Grace Nightclub för att fira ytterligare. det ÄGDE! sjuuukt kul vi hade där inne. roligaste med kvällen var när en random skrek ''OMG ÄR DET DU SOM ÄR MUMSFILIBABA?'' trodde att jag skulle skratta ihjäl mig hahaha, jag ba JAAA hahahah. AMAZING dag med andra ord. Jag och micka kom hem till mig vid 3 och däckade i min säng! Fyran vad vi är bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...