20171129

NEW weight PR!!!

hola babes! hoppas att ni haft en bra onsdag? jag började jobba vid 7, haft utbildning i CAD och GEO hela dagen. har även lärt mig hur man redovisar filerna till kommuner/privatpersoner/landsting osv. SÅ spännande! saknade dock lite frisk luft under dagen (har ju vant mig vid att jobba ute haha) fick iaf in en promenad på lunchen med barnvagnen och hunden. dagen rullade på i bra takt mellan kaffekopparna. innan jag slutade för dagen så gick jag en sväng med vovven. körde sen hem och käkade två knäckebröd med nötpålägg och gurka. ringde även samtal till folksam och även till min kiropraktor där jag fick en tid nästa vecka. dags för återkoll och justering av den skadan jag hade i juli. efter det så cyklade jag till gymmet. var helt proppat där haha, så jag fick cykla 5min, sen rörlighet och aktivering. väntade på lyft-podiet i ca 10min (två snubbar stod och trodde dom var starka i marklyft...) dom plockade såklart av alla vikter när dom va klara.. vad dom inte visste var att jag skulle värma upp och köra mina 6:or i marklyft på 80kg haha. men men, fick några blickar när jag lassade på med massa vikter på stången. slog PB idag!! och herre vad pinsamt, SKREK rakt ut när jag lyfte och hela gymmet typ stannade upp för en sekund? varför ska det inte få vara tillåtet att skrika till? eller ens ta i? utan att man får snea blickar? jag är iallafall på gymmet för att kriga, skrika, svettas och bli jävligt stark. Thats what it all takes! Hur som helst, mitt PR lider numera 3x100kg i deadlifts! WOW! slängde även upp 2x65kg i hangcleans, och som grädde på moset så körde jag mina speciella hold squats med 90kg x3 !!!! (lägg då märke till att jag för ca 2 månader sedan ENDAST klarade 50kg x5! RESPEKT!) är så jäkla stolt över mig själv!

När jag sen körde mina magövningar kom det fram en betongarbetare från ett jobb som jag varit på haha. Han frågade om allt var bra och när jag skulle komma o jobba hos dom nästa gång. Faktiskt så ska jag dit imorgon och mäta lite, KUL! sen efter det så ska jag och byta till vinterdäck på firmabilen, följt av en inmätning av nya stugor på en camping. Med andra ord, imorgon blir en spännande dag med fullt schema. På kvällen sen väntar intervaller och lopp (om jag har energi blir det även gymmet och en lower body complex, annars flyttas den till fredag!)

Nu ikväll har jag njutit av chorizo stroganoff by mr J, duschat, haft ansiktsmask, diskat & kollat på bonde söker fru, alltså onsdagarnas höjdpunkt. Älskar att kolla på det, så mysigt! Veckans absoluta höjdpunkt är alla sms som jag och farmor skickar till varandra samtidigt under programmet. HAHA! alltså vi är ju grymma på att kommentera hahah! Nähä, dags att sova. En magnesiumtablett nu och sen både sover jag och återhämtar mig gudomligt bra efter ett riktigt PANG pass på gymmet. PÖÖSS

SIST men inte minst! fram till o med 30/11 har ni 20% på MPWR sportswear om ni anger koden "thilda" i kassan! PERFECT fit! TILL DERAS WEBSHOP!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...