20171212

update

hej finisar! var ett tag sen jag hade lugnet att sätta mig ner med dator och skriva av mig. nu har jag äntligen infunnit mig lite tid till sånt iaf. I helgen så var jag i Göteborg på landslagsträff, vi gjorde massor med tester och det var verkligen spännande! kändes typ som att gå i skolan igen, vi hade träning, föreläsning, tester, lunch, föreläsning och träning samt middag på kvällarna. träffade massa NYA och gamla kompisar haha, alltid kul att prata om allt som hänt sen sist. Träffade en stavhoppare som också bott i Texas, fast i Houston samma period som jag. Vi hade typ 1000 saker att prata om haha superkul och man kan verkligen inte prata med någon som inte varit i USA om allt det haha. Vi skulle få testerna skickade hem efter några dagar då det var en jäkla massa siffror att sammanställa och rita grafer osv. Åkte med Växjös stavgäng både upp o ner, skönt att slippa tåg eller att köra själv. Jesper hämtade mig i Växjö sen, vi hann med en snabbdejt på pizzahut innan vi rullade hem.

Jobbveckan har varit grym hittills, har varit i Hässleholm och satt ut betongväggar på ett nytt kontorshus både måndag och tisdag. En av snickarna försökte ragga idag och fråga efter mitt nummer, VEM GÖR ENS SÅ?? var väldigt tydlig med att han redan var körd för har redan världens bästa sambo hemma. Sa även om han behöver mäta något, så kan han ju höra av sig till företaget om det var det numret han menade ;)

Träningsmässigt så körde jag igår pass1=intervaller, pass2= jumper hell och idag så hade jag en renodlad plyosdag. Körde ute i endast 1°C! inte ens kallt? undra om jag härdat tack vare mitt jobb? kan säga er att jag avverkade ett hejdundrande hopp-pass!

imorgon ska jag jobba i karlshamnskrokarna, kanske ska bort till Ryd en sväng också. Sen på torsdag vankas det jobb i Växjö! Så planeringsgalning som man är så kommer min träningsvecka även den bli galant. PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...