20190517

v20



Hej alla! hoppas ni haft en fin vecka. tänkte mest uppdatera er lite (nu när man hittade en timme att samla tankarna lite kring allt som snurrar i mitt huvud. har haft en superbra vecka, joggade 100m x5 i söndags och HERREJÄVLAR var så lycklig och smärtfri på LÄNGE! firades såklart med glass på torget med mami. världens bästa som alltid ställer upp som ass. coach.

Tränade även ett pass tillsammans med henne på gymmet och HUR KUL har inte vi två när vi kan peppa varandra och vara på samma ställe. kändes som på den gamla goda tiden haha (usch va gammal jag kände mig nu då) Sen var jag och lilbro i Växjö under veckan och jobbade med lohilo på eventet vårruset, DRÖMMIG kväll älskar alla lohilo människor som är sjukt drivna, framåt och helt amazing inställning till allt. dreamteam.

Har även hunnit med en lunchdate med ett lokalt företag med massa kul planer framöver för min idrottssatsning. SÅ kul och trivs när man är omringad av flera som är "into" business och inte lever kvar i det gamla och har massa knäppis regler haha! riktigt kul! Min onsdag var väldigt lugn, hann med ett rehabpass och lagade 4 matlådor lax & rotfrukter haha.

Sen igår torsdag var det full fart igen, gjorde jobb på F17 flygvapnet på förmiddagen, sen var det pakethämtning och vidare mot sjukgymnasten, vi körde ultraljusbehandling och under tejpen SÅG DET BÄTTRE UT! fattar ni????? FRAMSTEG?!?! äntligen lite medvind. ska dock inte stegra något i träningen än, bara byta ut några rehabövningar för balans och core. Sen ska vi köra minijogg 40s x5 två gånger/vecka nu. Så är pepp! hon har även lovat att jag ska kunna köra vissa rehabpass ute på IP och få vara i sanden, lyckan är ju total! det lilla i livet hörrni. Efter besöket där så hälsade jag på min älskade vovve, Apan! och hans amazing ägare haha. Snackade massa skit innan jag cyklade vidare och hem. Åt i 190 och sen var det dags att fixa naglarna hos bästa Erika. Kom även fram till att det är mina ENDA 2h varje månad där jag verkligen sitter stilla och inte gör något men SAMTIDIGT får något gjort! hur goals ändå? så värd det iallafall ⭐


 Fredagen började med jobb ute i ösregn, och nu har det torkat upp haha, så ska väl se om jag ska ge mig på lite montering av nya köket som levererades igår. HAHA måste bara berätta hur jetpack-killen dissade mig och Sandra ... han ringde typ 30 min innan han skulle komma och så sa han "jag har en pall på 260kg till dig, är du hemma och har bärhjälp?'' jag bara "jadå vi är två tjejer hemma" hörde hur han skrattade lite men sa bara är hos dig om en stund. När han väl kom fram och vi stod ute så skrattade han och ba "ska NI TVÅ bära upp 260kg 2 våningar??" lådan var typ 2m lång och såg ut som en likkista haha. jag svarade bara att han kunde ställa den med sin handtruck på gården och att vi löser resten, HAN FATTADE INTE att vi SJÄLVKLART öppnade den på marknivå och bar in luckorna för sig HAHA alltså herregud. Kan även avslöja att jag redan har funderat ut nytt projekt för lådan HAHA typical me!

Ha en go helg alla fina, PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...