20190730

final MR?










































Hej babes! tänkte berätta om min gårdag. åkte till malmö med min privatchaffis. vi åkte vid 10 och var där redan 11.30 så vi tog en sväng inne på triangeln, shoppade lite innan vi gick in på Orthocenter där jag hade läkartid med min fot. han vred och slet och testade alla moves i olika riktningar, jag blev supernervös och tänkte mest "hallå akta mig" haha. han sa att den såg sjukt stabil ut och att fotlederna inte är lösa som de var innan. alltså har min rehab gjort väldigt gott(för båda fötterna!!!!!). fick även remiss till MR på Unilabs. även om han sa full fart mot SM så vill jag ändå helt 100% veta att det är läkt på insidan.

så blev bilen ner till Unilabs och en powernap i MR tunneln sen var vi klara med våra uppdrag. Shoppade en runda inne på emporia också, käkade lunch på taket och skrattade åt allt och alla som vanligt. på vägen hem sjöng vi typ hela bilresan och stannade på ekohallen där bertish va tvungen att köpa lösgodis (börjar bli en av hans traditioner typ) så sen käkade vi godis resten av vägen hem, jag tvättade en maskin när jag kom hem och gick sen och la mig, idag har jag varit uppe med tuppen i tingsryd och jobbat i ösregnet, väldigt trevligt haha! men men fick ändå vara inne i slutet av dagen för hade lite filer att ordna med, så blev ändå en bra kombo med jobb idag. PUSS PÅ ER! jag kommer LÄTT höra av mig när bilderna från röntgen är klara och jag är 100% på hur läkta vi är. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...