20190723

yellowish


Hej! hoppas ni har det bra :) Jag tänkte berätta lite om juli this far. har många projekt igång nu och helst samtidigt också såklart. idag så tränade jag med lilbro på gymmet. klarade 50 (!) i bänk HUR LÄTT SOM HELST! kul med lite progress ändå när man inte kan hoppa och mäta maxhopp.. 
drog även upp 105kg i mark och frivände massa lätt, (får inte lägga på too much än, så mycket fokus på teknik där). sen körde vi även lite burn för rumpis och glömde HELT att köra abs haha. 

Vi passade även på att käka thaibuffe direkt efter gymmet på uteserveringen på topwok. asgott i solen och sen kaffe + glass på det. vi gick en sväng inne i stan och jag köpte en tröja och kollade lite skor. vem går ens på stan utan att gå in på typ intersport? haha 

Sen chillade vi lite hemma hos mig innan vi drog ut på photoshoot tillsammans med gavelo. fick sjukt bra bilder på oss båda, ska snart ha en giveaway med gavelo så därav bilderna behövdes :) håll koll på min instagram för man vill inte missa!! 

Efter det så fixade vi lite smått o gott, skruvade upp min nya "hängstol" på balkongen och satt bara där sen o andades. det är sällan jag känner mig avslappnad men i den stolen + ån som plaskar var det typ lite magisk + att solen var rakt i ansiktet också! blev skitnöjd. sen åkte vi och veckohandlade ihop haha alltså kommer sakna min lilla plutt när han flyttar, inte alls långt kvar nu tills han flyr till gbg.. 

Ha det bäst, så hörs vi när vi hörs! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...