20190704

juni recap


hello babes! hoppas ni har det toppen? tänkte ge er en liten recap av juni :) Har gått så sjukt fort, vädret har varit absolut on point i typ hela juni! SÅ GOALS! har jobbat heltid hela månaden och foten klarar belastningarna på jobbet galant. skönt att få lite delmål avklarade iallafall även om allt annat går segt. träningen har rullat på med goa pass på vägga blandat med sprint, häck och lite smått hoppkoordination. har dessutom gjort mina första mångsteg in i grop samt några små hopp med 3 stegs ansats. LYCKAN!

Hmm, vad har mer hänt i juni? jag och morsan har varit och hämtat min nya soffa i ronneby haha, vilken dag när vi bar ner den och skulle in med allt i släpet, SÅ kul minne haha kommer aldrig glömma.. Nu när vi ändå har morsan på tapeten så måste jag ju bara berätta lite om helgen i Göteborg förra veckan. jag och mams hade bestämt att vi skulle på Tianna Bartoletta och lyssna på hennes föreläsning som hette "crash course" den handlade mycket om hennes liv och hur hon tagit sig igenom 7 år (!)!)!) med skador och annat tråkigt. och att ha gått från att vara OS vinnare och världsmästare till att knappt hoppa över 6m igen när hon har ett pers på typ nästan 7.20m. SÅÅ nyttigt och skön bekräftelse och "double check" på att vi lägger energin på rätt saker. allt från kost, planering, mental träning, relationer, att man ska trivas, vara lycklig, älska och vara stolt över sig själv mm. SJUKT kul! Dagen efter kollade vi på längdfinalen på Ullevi i gassande sol. SKOJAR ni om ni inte förstod att jag också hade velat hoppa. perfekta förhållande och "texas heat" alltså exakt hur jag vill ha det. men fick nöja oss med läktaren. Träffade Astrid igen (haha standard att vi alltid ses exakt där!) så himla kul och man inser typ vilken sjukt rolig tid vi hade tillsammans i Arlington ändå hah! Jag och mamma flummade runt som vanligt, njöt av solen, uteserveringar, god mat, skönt sällskap och ja vi hade riktigt bra dagar tillsammans, så tacksam för att min mami alltid ställer upp för mig 💗

Annars i livet, jag känner mig bättre mentalt numera. Är en lyckligare person och ja changes are well needed sometimes så att säga. man ska alltid lyssna på sitt hjärta och visst jag är livrädd samtidigt men på något vänster vet jag att jag måste kasta mig ut och "face my fears" kan  berätta mer om vad detta handlar om i ett annat inlägg.

Måste även berätta om min dag, var i olofström och skulle sätta ut 150 dubbhål på en ljummen ny gjuten betongplatta. alltså JA många kanske inte vet känslan, men nu när jag jobbat i "terräng" mycket mer med anläggningsjobb så är det ganska skönt att äntligen vara tillbaka på betongen någon gång i veckan som omväxling. inga djur, inga träd haha. gick superbra för blev precis klar innan det började regna, IBLAND har jag tur my amigos! 💗

Nu får jag väl avrunda, men nu vet ni lite hur life is, hör av mig när jag har tid eller efter nästa MR som skall säkerställa om foten är läkt eller ej, håll en tumme för mig. PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...