20190711

hello babes


heeeej på er queens! nu är vi redan 10 dagar in i juli, hur SNABBT går tiden egentligen? fick semester i fredags men har typ jobbat konstant ändå haha. vi har ett polskt bygge som är igång hela sommaren för dom har ju inga semesterveckor. men jag klagar inte, först ville dem ha mig där måndag, tisdag, torsdag och fredag på min första lediga vecka haha, men slutade med att det bara blev tisdag och fredag (alltså imorgon också) i måndags var jag dock iväg på ett annat projekt och i onsdags hade jag telefonmöte med smellwell som jag även jobbar lite extra för sen några månader tillbaka sen. SÅ kul, pratade med Anton och fick veta massa nya roliga samarbeten som är på gång, SÅ PEPP! och ja nu tänker väl ni WOHO du fick iallafall en ledig torsdag, hahah vaknade typ vid 7 och sen var jag i affären och köpte hårfärg, städsaker, massa olika medel, fönsterputs, frukost och en STOR vattenmelon. haha kämpade hela vägen hem med kassen.. så typiskt mig att "glömma" att man traskar till affären. åt iallafall frulle på terassen och var sjukt skönt väder. 

satt sen där ute och lyssnade på musik i solstolen medan jag väntade in sömntutorna haha, pappa och lilbro kom på besök. mysmys tänker ni, vi körde 3 vändor till miljöstationen, jag gled runt där i sporttop shorts och flipflops hahahah alltså. sen hade jag pappa till att göra lite diverse jobb här (sånt som jag tyvärr inte är cool nog att göra själv just nu, vill inte ens gå in på detaljerna haha) köpte lunch till oss som vi käkade hos mig och shit va glada dom blev. snackade massa och sen hade pappa massa idéer, han va typ vild och sprang runt och ba "hur kommer man dit", "vad är det här under" och massa sånt. haha aldrig eller ja VÄLDIGT sällan jag sett honom så energisk ;) Vi hälsade även på lilla farmor i hennes mysiga trädgård, åt en glassbåt (SÅ GOTT!) och fick med mig en tomatplanta hem som jag nu ska göra underverk med (enligt min inställning iallafall) 

Sen när dom drog hem vid typ fem, så passade jag på att tvätta, hänga, diska och plocka undan allt. förbereda frukosten inför jobb imorgon och allt på laddning. sen satte jag mig ute i solen och ja lyssna nu LÄSTE en bok HAHA VA! har iofs en superintressant bok som typ hela min livssituation är baserad på just nu. så lite nytta ändå samtidigt som jag njöt av en go stund i kvällssolen. Kollade lite på U23 EM från Gävle, blir så GALET sugen på att tävla. vi vet ju att motivationen är på topp nu gäller det bara att konservera det och följa planen 100%! 

Ni undrar säkert hur träningen går också, har hoppat lite, häckhopp och lite ut i grop! Maja från Ronneby var hos mig i tisdags och det var SÅ himla kul att köra ihop! mer sånt <3 p="">
Idag har jag haft vila från "ordinarie" träningsschema och imorgon blir det ett gympass med marklyft och tunga böj! 

Hoppas ni haft en go vecka, ser fram emot att jobba imorgon faktiskt, har alltid kul på mitt jobb och man kan komma sjukt långt när man "till o med" hoppar in på semestern. då är det verkligen rätt. 
PUSSAR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...