20190807

23 år



hej babes! du har man fyllt 23 också. jobbade hela dagen och sen kom kaosfamiljen (tänker på champagnen) och överraskade mig med thaimat som vi åt ute på min terass. så mysigt. tror inte att jag har åldersnoja ännu iallafall. känner typ ingen skillnad, haha. förutom att min födelsedag kändes sjukt tom. vaknade själv och åkte till jobbet, fick några fina hälsningar på Facebook, via insta och snap. TACK alla! Har kommit på nu i efterhand att jag ALLTID fyllt år på JSM, när det varit tävling. så födelsedagsrutinerna blev väldigt olika detta året haha. men men, life happens. släkten ska iallafall komma i helgen och då ska jag bjuda på lunch. ska försöka plocka ihop något somrigt och mysigt.

annars rullar mina dagar på bra, jobbar för fullt. igår var lillebrorsan hos mig och vi kollade på en film (hör o häpna!) JAG kollade på film. händer typ aldrig. Göta kanal 2 haha, såååå vår humor också så vi fastnade. idag var jag i karlskrona och jobbade, slutade vid halv 3 och sen blev det ett pass på gymmet och löpbandet. ibland tycker jag att det känns mer motiverande att springa på band, är det bara jag? typ enklare att sätta bra löpsteg och hålla samma tempo? körde även lite rygg för hållningen och nu ikväll har jag bara ätit middag och hängt en tvättmaskin. fick även hem lite nytt från bubbleroom, ska visa er i något inlägg senare tänkte jag! nu ska jag ladda för jobb imorgon, nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...