20200427

april update


hello babes! hoppas att ni har det asbra trots coronatider och allt som snurrar i vår värld at the moment? hälsan är trots allt det viktigaste, så var noga att ta hand om er själva och varandra. 
nu kommer iaf en life update från mig, hela april har gått hur snabbt som helst!? har iprincip solat ?? hela april också för vädret har varit goals deluxe och min terass skojar man inte bort när det är ca 20 grader och sol. träningen går så jävla bra också atm, gjorde pb förra veckan i benböj med en stabil 3a på 140kg! hur sjukt?? stående längd har jag också krossat mitt gamla pb på 2.74 som numera är 2.76! krossar alla mina sprint och backpass och klockan tickar ner samtidigt som jag blir snabbare och återhämtar mig i en galet bra takt. känner inte av en "tryckande" trötthet längre och har massor med energi över till att baka, laga mat, inreda, fixa, plantera ja you name it. 

vill helst inte kolla tillbaka på föregående månader när jag mådde riktigt dåligt, men SATAN vilken skillnad det är på exakt allt! är så redo att ta världen med storm just nu. 

jobbet går asbra och vi har massor att göra, vilket är superkul. många nya projekt som är och ska igång. alltid lika kul att följa byggena från scratch till att det är en färdig byggnad! 

vi kämpar på nu in i maj, så får vi se hur säsongen artar sig! jag vet iallafall att jag kan vara tävlingsredo inom 4 veckor (due om man ändrar planeringen) och är SÅ redo för sommar och nya tanlines. ska bara försöka ordna till min hårfärg och utväxt så kommer sommaren bli flawless! PUSS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...