20200519

maj update


Hej coolings! hoppas att allt är bra med er?? nu är vi fan redan på den 20:e maj?!? vad hände där lixom? Snart går vi in på 2020s 6e månad och vad har hänt hittills förutom corona pandemin? haha
mitt liv rullar precis som vanligt (erfaren isolerad själ haha) träningen går så jävla bra atm, är glad, lycklig, sprallig och spontan! precis som den thildis jag kommer ihåg att en gång varit. kan inte betyda mer än att jag äntligen hittat tillbaka till mig själv igen. är även 7kg lättare nu sen i julas och ja med allt vad det innebar i en sjukt tung period är jag bara så sjukt stolt över mig själv. tänker inte rabbla mer om det nu utan ni som vet, vet.

renoveringar och ommöbleringar här hemma är i full gång, (man är ju alltid kreativ och rastlös trots att man har ca 5 min över varje kväll haha) men så  trivs jag! full fart och långa to-do-lists! 

Har äntligen tagit PB i floorcleans på 82,5kg och 85 är så sjukt nära nu, åker upp på torsdag om energin är på topp!! its a promise! Böjen går sjukt bra dem med, reppade 4or på 140kg idag, vem är jag ens? haha i chock! 

Ser fram emot två soliga veckor kvar av maj innan vi går in i SOMMARMÅNAD omg, jag är så taggad på grill, tanlines, blont saltvatten trassligt hår & sena sommarkvällar! Ang tävlingssäsongen så kanske vi får börja tävla som seniorer den 8 juni, men väntar fortfarande på besked. hoppas hoppas! är så tävlingssugen så spricker typ! 

PUSS och KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...