20200403

dallas view


hej babes och hoppas allt är bra med er? tänkte flika in och skriva av mig lite. har haft en grymt bra träningsvecka med superbra pass, backintervallerna känns toppen och är lika grön i ansiktet efteråt som vanligt. har även gått runt med grymt go träningsvärk vilket vi gillar! vädret är också on point, vi har haft 10 grader och sol konstant i typ två veckor nu (!) men några kalla morgonar har det ändå varit. jobbet rullar på superbra och alla mina projekt flyter, så det är topp! har blivit några övertidstimmar denna veckan också men jag klagar ju inte när det är fint väder som ni vet.

drömmer mig tillbaka till mitt år i Dallas ibland och funderar på hur läget varit om jag fortfarande hade bott där? hur slår corona där typ? Funderar även på hur viktigt och skört livet är. Lever oftast efter om jag känner för att göra något/resa/osv så gör jag det ganska omgående, tänk alla som väntar och väntar och aldrig kommer till skott, jag håller fast vid min åsikt att man ska göra saker när man känner för det och njuta av varje dag! take chances för man vet aldrig när världen (!) stoppar en.

Är otroligt tacksam för allt jag åstadkommit hittills och vet att min lista med drömmar bara kommer att fyllas på nu inom det närmaste! en dag i taget och glöm inte att ta hand om varandra nu i dessa tider! Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...