20200630

juni update

photoshoot by: Anton Frej


Hej peeps! nu är vi redan klara med juni månad. Hur sjukt snabbt rullar tiden ens nu? Har iallafall hunnit med en massor. Allt från efterlängtad tävlingsdebut, till midsommarafton, mååånga bra träningspass, svettiga dagar på jobbet och en hel del solande och strandhäng. WOW ändå vilken månad!? Vädret har varit on point och har knappt ens regnat? Älskar tiden när texasheat anländer till karlshamn. 


Hur som helst så har mina säsongsdebuter gått sjukt bra, längden öppnade jag på 5.93m med kort ansats, tresteget lika så med kortare ansats på 12.20m. Ingen kan ens förklara eller känna de känslorna jag har i kroppen nu. har kämpat så JÄVLA länge för att ens kunna träna tresteg och nu KAN JAG tävla! alltså wow, njuter av varje sekund. Längden känns också sjukt jäkla bra och är så redo för fler steg redan på lördag då vi åker upp till Göteborg för tävling på Ullevi, samt på Slottskogsvallen. kommer köra två olika tävlingar denna helgen, för vi alla vet ju att tävling är den bästa träningen (plus att man slipper kratta och gräva själv hah!) 

Trivs i allt jag gör för tillfället och ser fram emot ett grymt juli med massa nya utmaningar och projekt ;) Kramisar 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...