20200922

augusti update

 


























hej vänner, hoppas att allt är bra med er? jag sitter just nu hemma och preppar mig med ipren, nässpray och varmt te. har åkt på en förkylning och har mått bättre än just såhär. därav sjukt rastlös och tänkte att det är ett perfekt tillfälle att uppdatera er om mitt 2020 och vad som hänt under augusti månad. 

tävlade klart för säsongen och körde SM i uppsala, längden gick tyvärr inte min väg och i tresteget trampade jag över alla 3 hoppen. SÅ.JÄVLA.TRÅKIGT. men stolpe ut har ju alla nångång så vad ska man göra? nog om det, hade SÅ bra strandhäng i augusti främst med brorsan och M. magiska grillkvällar på terassen, träningspass på vägga följt av kvällsdopp och hämtmat på stans nya uteställen. jag och mami levde life i Uppsala när tävligen gick skit. har jobbat en hel del, varit på jobbintervju OCH FÅTT NYTT jobb som jag börjar i december! hur KUL?! har fotat en hel del jobb och instagrambilder som kommer publiceras inom kort på min insta. plåtat ny kampanj för PUMA och INTERSPORT tillsammans med en grym fotograf här i Karlshamn. Gymmade massor med lilfjärt innan han flyttade tillbaka till göteborg. Skrivit på kontakt med ny klubb inför säsongen 2021 och är SÅ taggad att få tävla i svartvitt!! (btw beställde teamkläder igår!) haft två HELA viloveckor efter säsongen tillsammans med M där vi bara chillat, gått prommisar och haft så mysiga kvällar tillsammans. Har även skördat mina första tomater någonsin (som jag aldrig trodde skulle bli något av)! Ja ni hör ju vilken pangmånad. är så jäkla nöjd med sommaren, även om det inneburit några tuffa dagar och små motgångar, men löser ju det mesta. 

Nästa projekt som ligger vilande nu är ett samarbete tillsammans med en kostrådgivare som skall opitmera min hälsa och vi ska ha stenkoll på att all mat jag stoppar i mig bygger grymt immunförsvar, motverkar infektioner och håller mig pigg under höst/vinter så att vi kan prestera på topp under inomhusssäsongen! 

Andra förändringar som skett är att nya ägaren på huset, målat om hela, byggt en helt ny balkong till mig + en helt nyrenoverad terass på 50kvm. YAS! i höst nu kommer även badrummet att få sig en touchup där jag SJÄLVKLART kommer stå för målningen, me myself and I, "the painter" 

Nu ska jag dricka upp mitt te, svara på flera roliga samarbetsförfrågningar och planera livet framåt. är så tacksam, lycklig och glad över hur mitt 2020 är hittills, bästa året för min del, helt seriöst.

PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...