20201102

sep()kt




hej gosisar! hoppas allt är topp med er? har ekat tomt här ett bra tag haha, i hela två månader. så sjukt. har hänt en hel del i mitt liv sen sist. 

Det har nämligen hunnit bli höst, hela september och oktober har flugit förbi. passade på att njuta ordentligt under september då man vet vilka månader som väntar. oktober var ändå helt okej vädermässigt.. slutet var riktigt segt med en hel del regn. 

Nu är vi inne i min absolut sämsta månad, november. alltså så fort det står november i kalendern mår man SÅ annorlunda. behöver verkligen vitamin D nu och en utomlandsresa hade suttit SÅ bra! men nu när corona är som det är, stannar hela världen lite. hoppas att kunna resa snart i alla fall, behöver den boosten och speciellt när man är van att vara iväg känns det SÅ konstigt att bara vistas hemma hela året. 

HAR DOCK en sjukt rolig nyhet! har ju gått och bytt friidrottsklubb. ni kommer inte se mig i Växjös blåa tävlingslinne längre -> är 100% UIF nu, nämligen Uppsala IF! är så taggad på denna nya utmaning. 

Flög dit för några veckor sen och FLYGRESAN var så jävla välbehövligt. synd bara att den inte varade i ca 5h och söder ut! men hade en galet kul helg i Uppsala med mina nya klubbisar och fick även in träning tillsammans med Lisa, vilket var SÅ kul! 

Annars har jag nog mest tagit det lugnt, kickat igång offseason och killing it! KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...