20210623

summer'21

 


Hej bästa ni! tänkte bara flika in här och säga att sommaren 21 är här. Har haft sån otrolig tur med vädret och är typ redan superbrun vilket vi hyllar till 100%. har hunnit med en hel del redan, säsongsdebut i Växjö på 5.78m (+5 kryss) får ändå säga att tävlingen kändes bra med tanke på omständigheterna :) 

Nu laddar jag inför Lag SM som kommer gå i Halmstad 29/6 där jag kommer tävla för min nya klubb Upsala för första gången i lagsammanhang. spännande! 

Har ca 3 veckor kvar att jobba innan jag tar semester och ska bli så gött! älskar jobbet och har inga problem med värmen då jag gärna jobbar utomhus under sommaren, men ska ändå bli gött att kunna ta spontana morgondopp vid havet, äta frukost i lugn o ro utan att ta samtal osv. 

Har hunnit med en del under helgerna trots att jobbet är i full gång, mitt favoritställe på torsö, strandhäng, fotograferingar, online jobb, planerande influenceruppdrag inför hösten!!, nya investeringsmöten och massa annat. Nu närmast kommer midsommarafton som vi ska fira i skärgården på Hallö. tillsammans med M's kompisar i en stuga, hur mys?! Ser fram emot en mysig helg och fingers crossed för bra väder.

Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...