20210721

mys-sällis

 



hejhopp och hoppas allt är bra med er? Har haft så mysiga dagar tillsammans med två saknade favoriter!! Var sååå längesen vi sågs ”på riktigt” och hade en hel del att gå igenom haha! Så mysigt. Vi grillade i tisdags och självklart bjöd Karlshamn på fint sommarväder hela kvällen. Idag vaknade vi runt 8.30, åt en pangfrulle och sen drog vi till arenan och körde ett litet sprint/hopp pass. Jag har varit förkyld o sjuk i 12 dagar så var mitt första ”riktiga” på bana! Kändes bra, men shit vad man tappar mycket på två veckor.. bara att börja om 😍🤣 sen åkte vi till havet efter passet o badade, vi njöt även av solen och snackade massa! Sen lunchade vi på terassen och hade matkoma några timmar innan Hanna körde vidare till Öland & mandy rullade mot Växjö 🌸 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...