20161211

day114

hej vänner! okej denna dagen började så jäkla konstigt, alltså mitt välmående just nu är SÅ skevt?! fattar knappt själv. hur som helst, drog ut på min sovmorgon rejält. kokade ägg och skivade dem på mackor, innan vi traskade mot finals. provet gick väl sådär kände jag, laddade upp med cola och ipren. aja hur som helst, har gjort mitt yttersta idag och hade inte kunnat göra bättre än vad jag gjort. tog 2,5h och skriva provet. det började 3.30pm (jäkla tid?) så va hemma ca 6.15pm. orkade endast koka lite pasta, saltade dom och hade en väldigt fancy middag... städade sen ett av skåpen i köket, slängde massa skräp osv, pratade med min roomie HUR LÄNGE som helst, skönt att bara prata på ibland.. trött och sliten thildis som längtar efter sverige, pepparkakor och massa mys ska nu lägga sig o sova. hon behöver det! ser fram emot en bra söndag imorgon. endast 1 sak inplanerad, grocerystore! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...