20161212

day115

hejhallå på er! hoppas allt är bra? jag vaknade och käkade en stolor portion gröt med pb. dags att skaffa tillbaka lite gainz nu! efter det började storstädning. började i min walk-in-closet. samlade ihop alla julklappar i EN hög istället för tio haha. vek alla kläder tillrätta och organiserade om lite. blev mycket mer ''logiskt'' nu enligt mig. efter garderoben så körde jag en STOR tvättmaskin, dammtorkade allt, städade inne på toaletten, plockade bort tomma flaskor och organiserade om bland alla produkter som jag använder dagligen. 

sen åt jag lite innan jag och min roomie Angie åkte till Tom Thumb, en ny mataffär hah, det är alltid lika kul att gå in i nya tycker jag! även om man är helt vilse och inte hittar :) mycket fräschare än kroger. fick till o med bonuskort, sparade §10 :) kaaaaap!! efter grocery så åkte vi hem, jag åt gröt med greek yoghurt och lite nötter sen gav jag mig ut på en runda! började med jogging ca 15min, körde sen backe, trappor, hopp, bänkar och massa intervaller, SKÖNT att få frisk luft, vädret idag var förövrigt 22-25 grader, LÖV it! 

efter intervallpasset så tänkte jag gå till MAC och foamrolla, slutade dock med att jag ''råkade'' köra lite abs, hantlar och sånt haha. men men, all träning är bra! sen hem och duscha, (fota!) och sen lagade jag en superhot köttfärssås + spagetti = massa matlådor. resten av kvällen har bestått av chill med musik och tummen har rullat instagramflöden. imorgon börjar jag plugga för mitt sista test detta ÅRET!? hur sjukt är det inte hur snabbt dessa månader gått? jag menar 4 månader hade ALDRIG rullat såhär snabbt i Sverige?? hur som helst, Sverige om 6 (!?!?!) dagar! can't wait!!!!! PUSSAAAAR 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...