20161213

day116

hej babes! har verkligen bildbrist idag, haha har inte fotat något alls idag?! (ovanligt?) men betyder nog att jag börjat koppla av och ta jullov i förväg.. haha! vaknade iaf 10 (alltså dessa sovmorgnar är sååååå sköna och välbehövliga) gjorde värsta laddningen med gröt, pb och nötter. efter det så kollade jag på en film som jag har på mitt prov på torsdag, ALLTSÅ SISTA provet detta året?? yeye någon är taggad. filmen varade 3h ... sen vid två så traskade jag till arenan, var inga andra hoppare där, de resonerade såhär ''coach är ju inte här, så vi behöver inte träna'' jag vet personligen vad som krävs för att ''get there'' och jag har inte tid med mer vila nu haha, har tagit mig upp från motgångar SÅ många gånger så vägen upp är lixom redan inprogrammerat i mitt huvud. ''ingen återvändo, put in work och KÖR'' i stora drag. körde lopp i LINNE ca 23 grader och sol! sen körde jag häckar och spänst :) 

sen promenad hem, då training room va stängt, så fick jag isa mina vader/benhinnor i poolen haha SVINkallt! men bra? sen blev det lunch, spagetti och köttfärsås, följt av plugg! efter 1h i mina anteckningar drog jag till MAC och fick in mitt styrkepass. (weightroom stängde vid 3 och då var jag precis i början av min uppvärmning haha big fail!) men inga klagomål, man tar helt enkelt passet 2h senare. körde asbra, var svinstark och blev förvånad då jag satte 11 chins????! men av erfarenheter så vet jag att min styrka hittar tillbaka snabbt :) är så tacksam! sen hem o äta kyckling o ris innan dusch och nu är det dags att plugga lite till, innan jag ska sova! imorgon måste jag dock börja råplugga, många ord att lära sig + att jag har 3 filmer kvar att glo på där vardera är ca 2.5h-3h.... haha! men men, säg något som jag inte klarar av? just det! PUSSAR! 4 DAGAR tills jag lämnar USA för SWEDEN, woop woop! 

Saknar min lilla loppa mili, detta var typ min lyckligaste dag någonsin, en liten note till alla trötta studenter som har ett halvår kvar i skolan. kan ju berätta för er vad jag sa på min studentdag, ''nu ska jag aldrig mer behöva läsa en bok, eller sätta mig i skolbänken igen'' och jag var SÅ säker på det. Men nu ser ni vart jag tagit vägen? sitter i USA och pluggar på engelska, även att engelska var mitt sämsta betyg i skolan? alltså ibland när man tänker efter lite, tänk på vilka inspirerande val/beslut man gjort i sitt liv. ryser lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, men tänk gärna före du skriver något! PUSSAR

vem är jag nu?

  hej på er! nu är det nästan ett helt år sedan jag skrev av mig här senast. vilket är helt sjukt? hur snabbt går tiden egentligen? blir lik...